Z lekką karcianką w wakacyjnym klimacie Portal Games idealnie wstrzelił się w początek lipca. Dziś premierę ma Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy.
Jest to druga część przygód słynnego awanturnika z książek Andrzeja Pilipiuka. Gra jest samodzielną, niezależną kontynuacją, jednak można ją łączyć dowolnie z Dzikim Samogonem.
Jakub Wędrowycz: Upiorne Wczasy. Opis
W grze wcielimy się Jakuba, Semena, Piotrusia albo Urszulkę i razem będziemy tłuc trzy nowe potwory: Północnicę, Krwawą Syrenę i Króla Szczurów. W każdej turze zagrywamy kartę z 2 akcjami: od ataków po egzorcyzmy i pędzenie bimbru. Z racji tego, że jest to gra kooperacyjna nasi współgracze mogą wzmocnić jej działanie swoimi kartami.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: The Mandalorian: Przygody. Ruszyła przedsprzedaż polskiej edycji
Upiorne Wczasy są autorską grą Portalu, za którą odpowiadają Joanna Kijanka i Jan Maurycy Święcicki. Niepowtarzalny humor i klimat książek Andrzeja Pilipiuka uchwycili na ilustracjach Andrzej Łaski, Hanna Kuik i Maciej Simiński.
Sugerowana cena detaliczna (SCD) wynosi 69,95 zł, zaś w sklepach można ją kupić już za niespełna 50 złotych.
- Liczba graczy: 2-4
- Długość rozgrywki: 45 min.
- Wiek: 14+
- Profil na BGG
Dziki Samogon
Do rozgrywki w Upiorne Wczasy nie ma wymogu posiadania lub znajomości pierwszej części, czyli Dzikiego Samogonu. Obie gry bazują na tej samej mechanice, choć wakacyjna wersja jest bardziej rozbudowana i trudniejsza. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby elementy z obu części ze sobą połączyć, aby mieć większy wybór wrogów i bohaterów. Poniżej znajdziecie materiał Sydonii o zasadach Dzikiego Samogonu.