W Sky Team: Turbulencje, fatalne warunki pogodowe i problemy techniczne będą na porządku dziennym podczas Twoich lądowań. Oryginalny wydawca Scorpion Masqué zapowiedział pierwszy dodatek do gry Sky Team, u nas wydanej przez Lucky Duck Games jako Halo Wieża.
Sky Team: Turbulencje. Opis
Zasiądźcie w kokpicie i sprawdźcie swoje umiejętności w 20 scenariuszach, które są jeszcze bardziej wymagające! Rozszerzenie wprowadza nowe zasady i nowe moduły takie jak: Turbulencje, Słaba widoczność i Alarmy, które dodadzą głębi i różnorodności podstawowej grze Halo Wieża.
Od teraz będziecie mieli okazję lądować w takich miejscach jak Pekin, Madryt, Warszawa, Sydney, Kapsztad, Kijów i Saint Martin.
- Liczba graczy: 2
- Czas gry: 15 minut
- Wiek od: 12 lat
- Strona BGG
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Jaki prezent na koniec roku szkolnego? Propozycje do 50zł
Halo Wieża. Opis gry podstawowej
W Halo Wieża dwóch graczy wciela się w pilotów samolotu, których celem jest bezpieczne wylądowanie na lotnisku. W trakcie gry będą rzucać kośćmi, a następnie przyporządkowywać je do odpowiednich miejsc w kokpicie. Rozmieszczane kości spełniają określone funkcje. Przykładowo jedne pozwalają zapewnić równowagę samolotu, inne kontrolować jego prędkość.
Trzeba też pamiętać o czynnościach koniecznych przed lądowaniem, takich jak wysunięcie podwozia, kontakt z wieżą kontrolną czy upewnienie się, że droga jest wolna. Można również przypisać kość do akcji wypicia kawy, aby poprawić swoją koncentrację (czyli w praktyce móc zmienić wartość na kościach).
Wydaje się proste, ale istotny jest jeden element – podczas rozmieszczania kości nie można ze sobą rozmawiać. Czy uda Wam się w milczeniu ułożyć współpracę tak, aby zadanie skończyło się powodzeniem?
Gra kończy się przegraną, jeśli samolot przechyli się za bardzo i nie wróci do równowagi, ominie lotnisko lub zderzy się z innym samolotem.
Przypominamy o trwającej przedsprzedaży gry podstawowej. Możecie ja zamówić, w cenie około 82 zł TUTAJ