Trzy nowości od wydawnictwa Lucky Duck Games pojawiły się już w sklepach: Halo wieża, Nekojima i MikroMakro4 z dodatkiem.
Halo wieża. Nowość
Może to nie jest dosłownie rzecz biorąc „premiera”, ale z przyjemnością informujemy, że w sklepach znajdziecie już nowości wydawnictwa Lucky Duck Games. Aż trzy gry są już dostępne w sprzedaży: Halo Wieża, Nekojima, MikroMakro 4: Ostatnie starcie oraz MikroMakro: Więcej zbrodni. Lada moment na waszych skrzynkach powinna się pojawić informacja, że paczka wyruszyła w drogę i „z pewnych źródeł wiemy, że nie ogląda się za siebie”…
POLECAMY RÓWNIEŻ: Zapowiedzi wydawnictwa Egmont na drugie półrocze 2024 roku ujawnione!
Trzy różne gry, dla trzech różnych typów graczy. Ale… jest też coś co łączy te tytuły – tryb kooperacji.
Halo Wieża to gra przeznaczona dla 2 osób. Wcielacie się w parę pilotów, których zadaniem jest bezpieczne wylądowanie. Odwiedzicie różne lotniska porozrzucane po różnych zakątkach świata. Poznacie wady i zalety każdego z lotnisk oraz trudność obsługi samolotu pasażerskiego.
W trakcie gry będziecie komunikować się z wieżą kontrolną. Dowiecie się w ten sposób czy:
- nie jesteście na kursie kolizyjnym;
- dostosowaliście prędkość do długości pasa;
- samolot przy podejściu ma poprawną pozycję skrzydeł;
- wysunięte są klapy;
- jest wypuszczone podwozie;
- oraz czy w odpowiednim momencie włączyliście hamulce.
Tylko współpraca pozwoli wam bezpiecznie dotrzeć do lotniska.
Grę znajdziecie w sklepach za ok. 86 zł, np. tutaj.
Informacje pudełkowe:
- Liczba graczy: 2
- Wiek: 12+
- Czas rozgrywki: 15 min.
- Link do BGG
Świetnie wyjaśnione zasady gry znajdziecie w materiale poniżej:
Kotełki na wyspie
„Nekojima” to zręcznościowa gra strategiczna. Ma dwa tryby gry – rywalizacji i współpracy oraz kilka różnych wariantów, dzięki którym łatwo ją dostosujesz do swojego towarzystwa.
W pudełku znajdziecie m.in. zestaw drewnianych elementów oraz kartonowe koty. Waszym zadaniem jest umieszczanie drewnianych elementów na określonych rzutem kostkami polach. Jeśli zajdzie taka potrzeba – dodatkowym wyzwaniem będzie zawieszenie kota tak, aby konstrukcja została nienaruszona.
W swojej turze gracz rzuca kośćmi. Wyrzucone ścianki wskazują w jakich dzielnicach musi umieścić denchu. Denchu to dwa słupy połączone ze sobą sznurkiem. Różnią się one długością sznurka oraz samych słupów. Wybór odpowiedniego denchu jest tu naprawdę istotną decyzją.
Denchu można postawić bezpośrednio na planszy lub na innych słupach, tworząc wysokie wieże.
W trybie rywalizacyjnym będziecie walczyć, aby konstrukcja nie przewróciła się podczas waszej tury. Jednocześnie będziecie tak starali się umieszczać elementy, aby jak najbardziej utrudnić zadanie kolejnemu graczowi.
W trybie kooperacyjnym wspólnie budujecie konstrukcję i staracie się, aby ona przetrwała do końca 7 rundy.
Grę znajdziecie w sklepach za ok. 145 zł, np. tutaj.
Informacje pudełkowe:
- Liczba graczy: 1-5
- Wiek: 7+
- Czas rozgrywki: 15-30 min.
- Link do BGG
Zasady gry wyjaśniła niezawodna Agata:
Miasto pełne zbrodni
Ostatnie starcie jest kolejną częścią popularnej serii gier MikroMakro. Na wielkiej mapie jak zwykle będziecie musieli odszukać szereg wskazówek i rozwiązać kolejne sprawy, które miały miejsce w wmieście.
W zestawie znajdziecie 16 nowych spraw do rozwiązania. Zadania są różnej trudności i niektóre z nich z pewnością będą większym wyzwaniem. Czwartą, ostatnią mapę połączycie z poprzednimi częściami dzięki dodatkowi „Więcej zbrodni”.
Grę znajdziecie w sklepach za ok. 95 zł, np. tutaj.
Informacje pudełkowe:
- Liczba graczy: 1-4
- Wiek: 12+
- Czas rozgrywki: 15-45 min.
- Link do BGG