W sieci McDonald’s do zgarnięcia za punkty jest gra planszowa „W pełnym składzie”, którą zaprojektował znany w planszowych kręgach Wojciech Rzadek.
Pojawienie się gry w tak dużej sieciówce to niecodzienne wydarzenie. Stanowo ono element kampanii promocyjnej Burgera Drwala. Popularny „Mak” chce tym zachęcić do spędzania czasu razem. W wielu restauracjach znajdują się stoliki, gdzie można zagrać w ten tytuł lub przynieść własne gry. Pomijając kwestie marketingowe, taka akcja stanowi niebywałą okazję, aby pokazać szerokiemu gronu, że granie w planszówki jest świetnym hobby.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Kocia Klątwa. Nowa gra dedukcyjna wydawnictwa Rebel już w sklepach
W pełnym składzie. Zasady
Co łączy długie zimowe wieczory i Burgera Drwala? To, że najlepiej smakują w pełnym składzie! Przemierzaj ulice miasta w poszukiwaniu składników na burgery dla swojej paczki. Tylko uważaj, bo pozostali gracze też mają na nie apetyt!
Jest to lekka gra rodzinna, w której przemierzamy miasto w poszukiwaniu składników na Burgera Drwala. Są one rozmieszczone w różnych miejscach, podzielonych na 5 kolorów. Gracze mają po 7 punktów Energii, którą wykorzystują na 4 akcje: ruch (1pkt), podniesienie składnika (2pkt), wymianę z innym graczem (1 pkt) i realizację zamówienia (3pkt) czyli odłożenie żetonów Składników ze swej planszetki na kafelek burgera. Kto jako pierwszy zrobi czwarte zamówienie wygrywa grę.
- Liczba graczy: 2-4
- Długość rozgrywki: 40 min.
- Wiek: 8+
Gra jest limitowana i będzie pojawiać się w aplikacji w rzutach przez cały okres trwania kampanii. Można ją zdobyć za 7000 pkt.