Emerge: kto okaże się najlepszym badaczem nowych ekosystemów? Zapowiedź od Pandasaurus Games

okładka gry Emerge
obacz takżeNa ten rok zaplanowana jest premiera gry Emerge od Pandasaurus Games. Zapowiedź tytułu ogłoszona była już jakiś czas temu, ale teraz ujawniono nieco więcej szczegółów.

Emerge, to gra strategiczna, w której wcielicie się w naukowców, a Waszym zadaniem będzie zbadanie ekosystemów na nowo wyłonionych wyspach.

Emerge. Opis gry

Tematycznie, wulkany, które są pod oceanem wybuchają. W wyniku tego wyłaniają się nowe wyspy. Wszyscy gracze wcielą się w badaczy, którzy mają za zadanie odkryć i przebadać nowo powstałe ekosystemy.

Tył okładki EmergeW każdej rundzie w Emerge, po rzucie kośćmi, będziecie ich wartości wydawać na badania i odkrywanie nowych ekosystemów. Gracze zaczynają z tą samą planszą badań, ale w trakcie gry mogą je modyfikować. Rozgrywka potrwa osiem rund, a zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie tego czyja wyspa będzie najbardziej urozmaicona, oraz jakie cele udało się Wam wykonać.
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Czas gry: 75 minut
  • Wiek od: 14 lat
  • Strona na BGG

Ponieważ autorem grafik jest Tom Goyon, to może zaineresuje Was fakt, że stworzył on ilustracje do gry Sonara.

plansza w grze SonaraW grze Sonora rzucacie drewnianymi dyskami na planszę, która reprezentuje różne tętniące życiem krajobrazy piasków Sonory. Każdy obszar obejmuje inną unikalną grę, więc musicie umiejętnie celować, aby grać w regionie wybranym przez siebie. Celem jest zdobycie największej ilości punktów na arkuszu do ścierania na sucho!

Jednak uważaj na innych graczy, którzy chcą podbijać dyski, aby zdobyć dla siebie punkty.