Z więzienia. Muduko wyda polską edycję 1 A.M. Jailbreak od Saashi&Saashi

Gra karciana 1 A.M. Jailbreak o tematyce ucieczki z więzienia, z kolorowymi kartami przedstawiającymi więźniów.

W ramach współpracy z japońskim wydawnictwem Saashi&Saashi nasze rodzime Muduko planuje wydać kilka małych gier karcianych. Jedną z nich będzie Z więzienia, czyli polska edycja zeszłorocznej premiery z Essen – 1 A.M. Jailbreak.

Z więzienia. Zapowiedź

Muduko przyzwyczaiło nas, że w swoim katalogu mają sporo małych gier karcianych, które nie kosztują dużo i mają przystępne zasady. Na czele stoją takie hity jak Wirus czy Spór o Bór. Teraz do tego portfolio dołączą gry japońskiego twórcy Saashiego, które to rok w rok podczas targów Spiel w Essen wyprzedają się błyskawicznie.

Oprócz gry Z więzienia ukażą się też Do windy oraz W autobusie. Wszystkie będą miały zmienioną szatę graficzną i zostaną wydane w kompaktowych pudełkach.

O grze

z więzienia - polska edycja gry 1 A.M. JailbreakCzas na realizację planu ucieczki z więzienia. Ty i inni więźniowie pracowaliście razem, aby wykopać tunel prowadzący z więzienia na zewnątrz. Teraz musisz zarządzać liczbę uciekinierów, aby wydostać ich przed świtem. Kiedy wieści o ucieczce się rozejdą, w celi zbierze się więcej więźniów. Czy uda Ci się pomóc im w ucieczce?

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Gra MiniPong przetestuje Waszą zręczność. Premiera od Lucrum Games

Gracze mają na rękach karty ponumerowane od 1 do 8. Naszym celem jest pozbyć się wszystkich kart, wysyłając więźniów falami przez tunel w odpowiednich kombinacjach. Każdy gracz zaczyna z ręką dwunastu kart, a pięć kart jest losowo rozdawanych odkrytych do „celi”, obszaru w pobliżu talii.

W swojej turze, jeśli „tunel” jest pusty można zagrać 1-3 karty. Jeśli zagrywamy więcej niż jedną kartę, muszą one mieć tę samą wartość lub być ułożone w kolejności. Jeśli tunel nie jest pusty, należy zagrać taką samą liczbę kart jak poprzedni gracz lub jedną kartę więcej lub mniej. Zanim zagramy lub spasujemy, możemy dodać jedną kartę do tych umieszczonych w tunelu przez poprzedniego gracza.

Gdy nadejdzie karta świtu każdy, kto ma karty na ręce, zdobywa punkty równe wielkości swojej ręki. Po trzech rundach wygrywa ten, kto ma najniższy wynik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *