MLEM: Agencja kosmiczna, czyli koty w kosmosie. Premiera Rebel Studio

MLEM: Agencja kosmiczna - pudełko

MLEM: Agencja kosmiczna to pierwsza gra studyjna wydawnictwa Rebel, która ma swoją premierę w 2024 roku. Właśnie dziś do sprzedaży trafił tytuł, którego autorem jest Reiner Knizia. Za piękne ilustracje odpowiada Joanna Rzepecka.

MLEM: Agencja Kosmiczna. Opis gry, zasady

Jest rok 2075. Zaraz po przejęciu kontroli nad światem, koty znalazły nowy cel wypraw. Najlepsze zespoły miauczących specjalistów rywalizują o zyskanie przewagi w przestrzeni kosmicznej i nawet brak kciuków nie powstrzyma ich przed próbą sięgnięcia gwiazd. Kto wygra ten zaciekły wyścig pełen kocich kłaczków oraz wybuchających rakiet i położy łapkę na nieskończonych skarbach Drogi Mlecznej?

POLECAMY:  Orzeszki ze ścieżki wiosenną premierą Naszej Księgarni. Znamy dokładną datę

MLEM: Agencja kosmiczna - elementy gryMLEM: Agencja kosmiczna to rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w kapitanów międzygwiezdnych wypraw. Ale nie takich zwykłych, bo nasi astronauci to… koty! Nieustraszone i uparte już dawno temu podbiły Ziemię, a teraz mają zamiar opanować cały kosmos. Podczas zabawy naszym zadaniem jest poprowadzenie kociej rakiety, by dotrzeć jak najdalej i uniknąć kotastrof. Przyda się zwierzęcy instynkt, który podpowie, kiedy najlepiej opuścić pojazd, oraz gotowość do podejmowania ryzyka.

Wcielacie się w liderów jednego z pięciu kocich ośrodków kosmicznych. Waszym zadaniem jest wysłanie waszych astronautów na planety, księżyce i do dalekiego kosmosu w nowo odkrytym systemie planetarnym. Gra składa się z szeregu następujących po sobie wypraw kosmicznych, podczas których będziecie wybierać po jednym ze swoich astronautów-specjalistów, by wysłać go w kosmos. Róbcie to z rozwagą, gdyż każdy z nich posiada specjalną umiejętność, którą możecie MLEM: Agencja kosmiczna - elementy grywykorzystać na swoją korzyść. Im dalej uda wam się nimi dotrzeć, tym więcej punktów zdobędziecie, ale uważajcie, gdyż rakieta, w której znajdują się wasi astronauci, może się rozbić, co pokrzyżuje wasze plany. Gra kończy się w momencie, gdy jeden z was umieści wszystkich swoich astronautów w przestrzeni kosmicznej lub rakieta rozbije się 11 razy. Wygra ta osoba, której astronauci zapewnią najwięcej punktów.

Informacje pudełkowe:

Premiera, dostępność, cena

Wydawnictwo Rebel posiada już grę MLEM: Agencja Kosmiczna w swoim magazynie. Od ręki dostaniecie ją także w sklepie wydawnictwa. Sugerowana cena detaliczna wynosi 139,95 zł. Oprócz sklepu firmowego, grę znajdziecie także w wielu sklepach z grami planszowymi, gdzie cena wynosi nieco ponad 100 złotych.