Zombicide: Broń w Dłoń. Nowa przedsprzedaż wydawnictwa Portal Games

Zombicide: Broń w Dłoń

Wydawnictwo Portal Games Polska w trakcie Planszówek TV ogłosiło przedsprzedaż wcześniej niezapowiedzianego i nieogłaszanego tytułu. Mowa o Zombicide: Broń w dłoń!

Zombicide: Broń w dłoń! Start przedsprzedaży

Zombicide: Broń w dłoń!Zombicide: Broń w dłoń! – to niecodzienna wykreślanka, którą razem z przedsprzedażowym bonusem dostaniecie już w ten weekend na Festiwal ALEgramy 2023. Bonusem dedykowanym do niej również w sklepie internetowym wydawcy są dwie dodatkowe planszetki do gry: bossa i bohatera pochodzących z uniwersum gry Neuroshima Hex! Ten dodatek powstał w Portal Games i jest dostępny jedynie w polskiej wersji językowej.

Sugerowana cena detaliczna to 119,95 PLN, a w przedsprzedaży (z bonusem) otrzymacie ją już za 99,95 PLN.

Link do przedsprzedaży na stronie wydawcy znajdziecie TUTAJ.

Oficjalna premiera gry odbędzie się już 30 listopada 2023 roku razem z figurkowa grą Marvel Zombies!

INFORMACJE PODSTAWOWE O  GRZE:

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Miodny Bzyk, Marvel Zombies, BGA. Nowe materiały wideo na naszym YT

Opis gry

„Zombicide: Broń w Dłoń” to gra kooperacyjna w stylu flip-and-write, osadzona w uniwersum Zombicide.

Na początku każdy uczestnik otrzymuje kartę postaci ocalałego, wyposażoną w cztery rodzaje broni oraz ścieżki dla obrażeń, pancerza i amunicji. Następnie wybiera się poziom trudności rozgrywki, w skali od łatwego do koszmarnego, po czym rozdaje się graczom odpowiednią liczbę losowych zwykłych i specjalnych kart zombiaków, które umieszczają przy „trzecim poziomie ulicy” na swojej karcie. Potasowawszy dziesięć kart rund, układa się dziewięć z nich w szereg, a obok ostatnich siedmiu umieszcza się karty odrodzenia.

W trybie solowym – weź karty towarzyszy dla trzech nieaktywnych ocalałych i umieść je obok swojej karty ocalałego. Gdy na karcie tury pojawia się uśmiechnięta buźka, aktywujesz moc jednego z towarzyszy, dodatkowo do własnej broni. Każdego towarzysza można użyć tylko raz na rundę.

Rozgrywka

Podczas swojej tury odsłaniasz kolejną jej kartę, która wskazuje aktywowany kolor broni dla każdego gracza. Każda broń posiada unikatowy „kształt trafienia”, który musisz dopasować do konturu zombiaka, tak aby nie nakładał się na wcześniej zadane obrażenia. Niektóre zombie mogą się zbliżyć do graczy, przemieszczając się z ich trzeciej ulicy na drugą. Jeśli zombiak jest na twojej „pierwszej ulicy” i zamierza się przesunąć, otrzymujesz obrażenia równe niezakreślonym czerwonym gwiazdkom na jego karcie. Gdy zaznaczasz amunicję lub pancerz na karcie zombiaka, odnotowujesz to na karcie swojego ocalałego. Jedna amunicja pozwala zaznaczyć jedno pole na jego karcie, a pancerz może być używany zamiast przyjmowania obrażeń.

Po trzeciej turze, odkrywasz pierwszą kartę odrodzenia, wprowadzając więcej wrogów do gry. Gracze wspólnie decydują, jak dodać te karty do swoich trzecich ulic. Gdy zaznaczysz ostatnie pole na karcie zombie, usuwasz ją z gry i ulepszasz jedną ze swoich broni. Może Ci to dać możliwość wielokrotnego użycia lub zdobycia pancerza po zakryciu czerwonych gwiazdek. Po dziewięciu turach przetasuj dziesięć kart tur i ułóż dziewięć z nich wraz z kartami bossów poziomu 1 i 2 pod siedmioma ostatnimi kartami tur. Umieść bossa przed jednym z graczy. W swojej turze, jeśli boss jest przed tobą lub jeśli masz aktywowaną broń dalekiego zasięgu, możesz zaatakować jego zamiast bliskich nieumarłych. Pokonanie bossa przed końcem dziewiątej tury w drugiej rundzie oznacza wygraną; w przeciwnym razie, lub jeśli którykolwiek z graczy umrze z powodu obrażeń, oznacza to przegraną.

SPRAWDŹ TEŻ: Upadek Imperium. Premiera Lucky Duck Games już na sklepowych półkach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *