Małe Epickie Wyprawy. Premiera małej-wielkiej gry od wydawnictwa Galakta

pudełko gry Małe Epickie Wyprawy

Małe Epickie Wyprawy od dzisiaj są dostępne w Waszych ulubionych sklepach z planszówkami. Premiera gry od wydawnictwa Galakta.

Jeżeli jesteście wielbicielami małych, ale jakże epickich pudełek wydawnictwa Gamelyn Games, z pewnością czekaliście na zapowiedziane przez wydawnictwo Małe Epickie Wyprawy. Premiera gry zaplanowana na 22 czerwca właśnie doszła do skutku i od dzisiaj kupicie ją w swoich ulubionych sklepach z planszówkami.

Małe Epickie Wyprawy

POLECAMY RÓWNIEŻ: Polska edycja Turing Machine coraz bliżej. Znamy termin premiery

Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez gobliny. Stawić im czoła mogą tylko bohaterowie, w których wcielicie się właśnie Wy! Każdy z graczy będzie dowodził drużynie składającej się z 3 postaci. To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!

Opis rozgrywki

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa do końca piątej rundy. Punkty zwycięstwa zdobywa się za realizowanie zadań z kart, pokonywanie goblinów, naukę zaklęć i zdobywanie legendarnych przedmiotów.

Każda runda składa się z dwóch faz: Dnia oraz Nocy. Za Dnia gracze podróżują po krainie odwiedzając różne lokacje. W każdej lokacji bohaterowie wykonują przypisaną do lokacji akcję i mogą zrealizować przy tym jedną z kart celów związanych z ruchem. Na mapie ułożonej z kart znajdziecie wiele lokacji, na których będziecie mogli zdobyć moc, odzyskać zdrowie, nauczyć się zaklęć czy pokonać gobliny.

W Nocy gracze, polegając na szczęściu, próbują rozpatrzeć działania, do których przygotowali się za Dnia. W tym celu będą kolejno rzucać kośćmi przygód, wspólnie rozpatrując ich wyniki i licząc na uśmiech losu. Pomocne w tym momencie będzie pudełko. Może ono służyć jako tacka do kości, ale również wskazuje kolejność rozpatrywania wyrzuconych ścianek. W dowolnym momencie jako przywódca drużyny gracz może zdecydować się na odpoczynek. Jeżeli drużyna odpoczywa, nie działają na nią żadne efekty wyrzucone na kościach – ani te dobre, ani złe. Jeżeli zbyt długo zwlekaliście z decyzją o odpoczynku, może okazać się, że drużyna utraci wszelkie postępy poczynione w danej rundzie.

Po pięciu rundach gra dobiega końca i gracze podliczają swoje punkty zwycięstwa.

INFORMACJE PUDEŁKOWE:

  • liczba graczy: 1-4
  • wiek: 14+
  • czas rozgrywki: 30-60 min.
  • link do BGG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *