Food Chain Magnate: Ketchup. Przetłumaczono pliki – czas na produkcję

FOOD CHAIN MAGNATE: KETCHUP

Jeszcze nie opadł kurz po „pyrkonowych” zapowiedziach od Portal Games, a my już śpieszymy z aktualizacją dotyczącą ogłoszonego dodatku do Food Chain Magnate czyli – Ketchupu.

Wydawnictwo poinformowało, że zakończyło tłumaczenie plików! Oznacza to, że wkrótce rozpocznie się proces produkcyjny dodatku.

Food Chain Magnate: Ketchup. Opis dodatku

Rozszerzenie: Ketchup zawiera aż 16 modułów, w tym:

  • zestaw kamieni milowych, który całkowicie zmienia opcje strategiczne,
  • nowe miejsca gastronomiczne,
  • nowe dzielnice z różnymi typami budynków
  • lobbystów, którzy mogą umieszczać parki i nowe drogi,
  • nowe rodzaje jedzenia: kimchi, sushi i makaron,
  • nowych pracowników,
  • oraz nowe sposoby marketingu.

Ponadto dodatek zawiera komponenty dla szóstego gracza.

Strona dodatku na BGG.

ZOBACZ TAKŻE: Dodruk karcianki Oriflamme od wydawnictwa Galakta już wkrótce

Food Chain Magnate. Znakomita gra ekonomiczna

FCM to strategiczna gra ekonomiczna,w której przeniesiemy się do Ameryki lat ‘60, gdzie knajpy sprzedające hamburgery zdobywały kolejne rzesze klientów. Wcielając się w Prezesów największych restauracji będziemy sprzedawać jedzenie, prowadzić kampanie marketingowe i rywalizować między sobą w dotarciu do największej liczby klientów.

Zasady

Rozgrywka w Food Chain Magnate dzieli się na następujące po sobie fazy.

W fazie restrukturyzacji gracze wybierają w tajemnicy przed innymi – pracowników swojej firmy, których umiejętności użyją w danej rundzie. Na samym szczycie stoi Prezes, pod którego gracz w trakcie gry będzie podpinał kolejnych podwładnych. Podobnie jak w większości firm korporacyjnych tak i tu, każdy z naszych pracowników będzie starał się „wdrapywać” po szczeblach awansu.

Food Chain Magnate KOMPONENTYNajważniejszą fazą gry jest praca w godz. 9.00-17.00. Dzieli się ona na kilka kroków:

  1. Zatrudniamy nowych pracowników.
  2. Awansujemy tych, których mamy już zatrudnionych.
  3. Aby zwiększyć nasze zasięgi – możemy wykorzystać marketingowców do zainicjowania kampanii reklamowej.
  4. Przygotowujemy jedzenia i napoje.
  5. Możemy umieścić na mapie nowe domy klientów.
  6. Możemy umieścić kolejny budynek naszej sieci restauracji.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Gra Miodny Bzyk wyprodukowana. Lucrum Games ujawniło datę premiery

W Fazie Obiadowej mieszkańcy miasta wychodzą z domów, żeby coś zjeść – rozpoczyna się rywalizacja o klientów. Klient wybierze tylko tę restaurację, w której znajdują się wszystkie wymagane przez niego produkty. Jeżeli więcej niż jeden lokal spełnia te wymagania, klient będzie kierował się priorytetami cen i odległości restauracji od domu. Zarobione na klientach środki wypłacane są z banku. Gra dobiegnie końca, kiedy zabraknie w nim pieniędzy.

  • Liczba graczy: 2 – 5
  • Czas gry: 120 – 240 minut
  • Wiek od: 14 lat
  • Strona na BGG

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *