Terrorscape rusza na Kickstarterze, Galakta zapowiada polską edycję

Terrorscape pudełko oraz komponenty gry

Wraz ze startem na Kickstarterze kampanii gry Terrorscape od wydawnictwa ICE Makes, krakowskie wydawnictwo Galakta potwierdziło, że będzie odpowiedzialne za polską edycję tej gry.

Terrorscape – asymetryczna gra grozy

Terrorscape - elementy gryPewnej deszczowej nocy szukająca schronienia grupka pechowych podróżników trafia do opuszczonej posiadłości w środku lasu. Jednak ich największym zmartwieniem nie będzie potworna ulewa, ale żądny krwi morderca, który grasuje na tym terenie…

Terrorscape to asymetryczna gra grozy. Gracze wcielają się w role ocalałych, którzy muszą uciekać i kryć się przed zabójcą, lub samego zabójcy, polującego na swoje ofiary! Podczas gry ocalali będą kryć się przed wzrokiem zabójcy, używać przydatnych przedmiotów, aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie i ostatecznie uciec.

Z kolei zabójca usiłuje wytropić ocalałych przy pomocy swoich bezlitosnych zdolności. Niewątpliwie elementem gry, który mocno przyciąga uwagę jest duży dom. Spełnia on dwie funkcje: jest swoistym odgrodzeniem graczy od zabójcy, a ponadto ma wbudowaną wieżę do rzucania kośćmi.

POLECAMY RÓWNIEŻ: Gra Final Girl. Tytuł, który wzbudził spore emocje. Premiera i nowe informacje

Dzięki różnorodności zabójców i ocalałych każda rozgrywka będzie wyjątkowa! Każda postać posiada własne umiejętności i inny styl gry. Zabójcy, miłego polowania! Ocalali, przechytrzcie swojego przeciwnika!

Kampania na Kickstarterze także z polską edycją

Podczas rozpoczętej właśnie na Kickstarterze kampanii gry Terrorscape jednym z dostępnych języków jest język polski. Wspierający grę od razu na Kickstarterze otrzymają wersję z odblokowanymi celami dodatkowymi. Gra później trafi również na polski rynek w tzw. wersji retail (bez celów dostępnych jedynie dla wspierających tę grę).

CZYTAJ TAKŻE: Galakta – zapowiedzi wydawnicze 2023. Jakie gry planszowe są planowane?

Podczas kampanii Terrorscape, oprócz gry podstawowej, oryginalny wydawca zaproponował także dodatki:

  • Pierwsze rozszerzenie – Feral instinct osadzono w miejscowości turystycznej odwiedzanej kiedyś przez wczasowiczów poszukujących piękna natury. Gdyby nie zadrapania i widoczne ślady walki, każdy podróżnik byłby zachwycony osobliwą, rustykalną atmosferą domków. Pojawianie się tajemniczych postaci i wycie samotnego wilka zgłaszano od czasu nocnego rozlewu krwi w chatce 
  • Drugie rozszerzenie – Amorphous Peril został osadzony w dawnej kopalni złota, gdzie pewnego lata wykopano rzadki gatunek starożytnej rośliny. Po tym odkryciu kopalnia została sprzedana firmie badawczej, która zamknęła i odizolowała ten teren. Za zamkniętymi drzwiami laboratorium sadzonka powoli kiełkowała, aż przekształciła się w mięsożerną roślinę. Jej macki wniknęły w każdy zakamarek i w każdą rysę, dusząc wszystko na swojej drodze…
  • Trzecie rozszerzenie – Lethal Immportals. Wzniesiony na nierównym wzgórzu, stuletni zamek otoczony fosą przetrwał próbę czasu. Wszystko w zamku było strzeżone przez skomplikowaną mechanikę, która działa do dziś. Według miejskich legend zamek po obudzeniu przez intruzów zamienił się w klaustrofobiczną klatkę.

Przypominamy, że na początku roku wydawnictwo Galakta zapowiedziało dwie inne gry stworzone przez Ice Makes. Są to Age of Galaxy oraz Age of Civilization.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *