Ta wiadomość z pewnością ucieszy fanów Wicehrabiów Zachodniego Królestwa. Wydawnictwo Portal poinformowało, że rozszerzenia: Bramy ze Złota i Strażnik Kluczy są już w drodze do Polski!
Wydawnictwo Portal potwierdziło, że wyczekiwane dodatki do Wicehrabiów Zachodniego Królestwa czyli: Bramy ze Złota i Strażnik Kluczy – już zmierzają do Polski. Jeszcze chwilka i będziecie mogli cieszyć się nowymi modułami do tej świetnie przyjętej przez Was gry.
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota. Opis
Bramy ze Złota. Z całego świata przybywają ludzie chcący na własne oczy zobaczyć splendor naszego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość chce się tu osiedlić, inni niekoniecznie mają dobre zamiary. Przed graczami pojawia się konieczność podjęcia decyzji, kto będzie mógł pozostać. Czy można ufać tym, którzy kiedyś atakowali mury miasta? I czy przybysze naprawdę pragną pokoju?
Rozszerzenie wprowadza nowe karty: Królewskie Rozkazy, Wyrzutków i Budowniczych, a także kolejne karty Mieszczan oraz Pana na zamku. Poza tym w pudełku znajdziecie – planszetki i dodatkowe żetony Manuskryptów.
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy. Opis
Strażnik Kluczy. Wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
To rozszerzenie wprowadza nowe karty: Budynki Publiczne oraz Kafelki Skrzyni, które będziemy umieszczać pod dołączonymi, nowymi planszami graczy. Skrzynie dają nowe zdolności i nagrody w momencie, gdy na pole powyżej nich zostaje przesunięta odpowiednia karta.
Podobnie jak w poprzednim dodatku, tu również znajdziecie nowe karty Mieszczan i żetony Manuskryptów.
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa. Gra podstawowa
WZK to zaawansowana strategiczna gra planszowa autorstwa Shema Philipsa i S. J. Macdonalda, z pięknymi grafikami Mihajlo Dimitirevskiego.
Opis wydawcy: Celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się stawiając Budynki, przepisując Manuskrypty, pracując w Zamku oraz włączając w Lenno nowe ziemie.
Gracze rozpoczynają rozgrywkę z grupą Mieszczan, ale natychmiast ruszają na poszukiwania ludzi o talentach bardziej pasujących do ich zamierzeń. W każdej turze gracze będą podróżować przez królestwo, szukając sposobności na zwiększenie swoich wpływów wśród poszczególnych warstw społeczeństwa. Gra kończy się, gdy Królestwo zubożeje lub osiągnie dobrobyt – a nawet jedno i drugie równocześnie!
Grę kupicie w sklepie Portalu.
TU SĄ NEWSY » GRY STRATEGICZNE