ANTygrawitacja. Autorski projekt od Lucrum Studio niebawem ruszy na Gamefoundzie

ANTygrawitacja na Gamefoundzie

ANTygrawitacja to tytuł własny Lucrum Studio. Już niebawem rozpocznie się jego kampania społecznościowa na platformie Gamefound. 

ANTygrawitacja. Opis gry

ANTygrawitacja komponentyJeśli kojarzycie Wormsy, to nowy tytuł polskiego wydawcy pewnie od razu Wam się z tą kultową grą skojarzy. Tutaj do rozgrywki wejdą mrówki, które w kosmosie będą walczyć ze sobą oraz grawitacją. Autorem gry oraz ilustracji jest Paweł Siemek.

Fabuła jest następująca: pośród asteroid wzniesiono dziwne bazy w kształcie kopców, w których mieszkają mieszkańcy uzbrojeni w anteny. Ciszę przerywa nagły wybuch działa plazmowego wystrzelonego przez dzielną mrówkę. To sygnał do rozpoczęcia kolejnej bitwy! Z mrowisk wyruszają drużyny mrówek wyposażonych w granaty i działa laserowe.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Potwory w Tokio Duel coraz bliżej. Nowy status zapowiedzi Portal Games

W ANTgravity każdy gracz dowodzi własną drużyną mrówek, wykorzystując ich unikalne zdolności i zaawansowaną kosmiczną technologię. Głównym celem jest zdobycie flag rozrzuconych po planszy i dostarczenie ich do swojej bazy. Zwycięzcą zostaje ten, kto zdobędzie najwięcej flag przed końcem gry lub jako pierwszy dostarczy określoną liczbę flag.

Gra podzielona jest na serię rund. W każdej turze gracz aktywuje jedną lub dwie mrówki, aby poruszać się, używać broni lub kart wyposażenia do atakowania wrogich mrówek lub niszczenia asteroid. Podczas ruchu gracze muszą wziąć pod uwagę zasady grawitacji – mrówka, która się poruszy lub zostanie trafiona, podlega przyciąganiu grawitacyjnemu w kierunku wskazanym przez strzałkę na jej żetonie, dopóki nie napotka przeszkody, na której może wylądować.

Mrówka, która podniesie flagę, może rozpocząć podróż z powrotem do bazy. Gracze zdobywają żetony energii za eliminowanie wrogich mrówek i niszczenie asteroid, które można wykorzystać do zagrywania dodatkowych kart, tworząc unikalne kombinacje taktyczne.

Kiedy kampania?

Po sugestiach graczy Lucrum zdecydowało się przeprowadzić zbiórkę crowdfundingową nie na Kickstarterze, ale na Gamefoundzie. Start planowany jest na maj 2025 roku. Na ten moment można podejrzeć szkic kampanii, na którym widać podstawową zawartość pudełka. Planowana jest na pewno polska i angielska wersja językowa.

LINK DO KAMPANII

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *