Deep Regrets od Alis Games. Kampania na Wpieram.to startuje już dzisiaj

„Gra planszowa Deep Regrets w edycji polskiej z widocznym pudełkiem i rozłożonymi elementami rozgrywki, takimi jak plansze postaci, kości i znaczniki. Ilustracja przedstawia postać Frod oraz detale graficzne inspirowane morskim klimatem.

Jak już wcześniej informowaliśmy, dziś na platformie Wspieram.to startuje kampania polskiej edycji gry Deep Regrets. Pojawi się ona na naszym rodzimym rynku dzięki wydawnictwu AlisGames.

Deep Regrets. Informacje o kampanii

Już wcześniej wydawca udostępnił informację, która pokazała jakie będą progi wsparcia i co się w nich znajdziemy.

  • Gra podstawowa ~ 200 PLN
  • Mini-Mackowy dodatek ~ 20 PLN
  • Wczesny Robak (pierwsze 48h) – Deep Regrets + dodatek gratis ~ 200 PLN
  • Pograjmy na Rybach! (pierwsze 48h) – Gra podstawowa + dodatek + Power Plants + Nexus Ops ~ 500 PLN (SCD 588 PLN)
  • Zestaw Przystojnego Wędkarza – Gra podstawowa + dodatek, Ręcznie rzeźbione woblery (3 sztuki), Bluza Kangur z kapturem ~ 999 PLN (SCD 1099 PLN) TYLKO 15 SZTUK

Celem polskiego wydawcy jest zebranie kwoty 50 000 PLN na wydanie gry podstawowej i dodatku.

Przewidywany termin dostarczenia gier do wspierających to wrzesień 2025 roku.

Te i jeszcze więcej informacji znajdziecie na stronie kampanii, do której link zostawiamy TUTAJ.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Runar – Late Pledge gry został uruchomiony przez Czachę

Opis gry

Gra planszowa Deep Regrets z widocznym pudełkiem oraz rozłożonymi kartami, żetonami i kośćmi na drewnianym stole w stylu marynistycznym. Na stole znajdują się również akcesoria takie jak lina, metalowy kubek i kotwica, tworząc klimat morskiej przygody. Logo wydawnictwa znajduje się w lewym górnym rogu grafikiWędkowanie nie zawsze oznacza modelowe życie. Czasem to ucieczka przed rzeczywistością, od której trudno się uwolnić. Wędkarze często odnajdują w nim ukojenie, zapominając o codziennych troskach. Rytuał zarzucania i zwijania wędki staje się medytacją, w której można się zatracić. Cisza i samotność nad wodą pozwalają zniknąć zgiełkowi świata. W głębinach, na końcu cienkiej żyłki, kryją się tajemnice, które dodają dreszczyku emocji. To sposób na odnalezienie równowagi w świecie pełnym szaleństwa.

Świat jednak nie pozostaje obojętny na te próby ucieczki. Ponad 200 lat temu Edmund Halley zniknął wraz ze swoją załogą podczas wyprawy na krańce morza. Ekspedycja miała na celu odkrycie Pustej Ziemi, w którą wierzył Halley. Zaginięcie to przypisano wiekowi i słabości odkrywcy, lecz późniejsze odkrycia rzuciły na to nowe światło. Współczesne wydarzenia, jak zaginięcie rybackiej wyspy Rocabarraigh, tylko wzmacniają tę tajemnicę. Na Morzu Północnym trawlery odkryły dziwne istoty, a wybrzeże Hamnøy stało się miejscem pojawienia się tajemniczej masy. Wydarzenia te zatraciły spokój, który kiedyś dawało morze.

Skrócony opis rozgrywki

Odkrywanie tajemnic morza nie jest tylko domeną przeszłości, ale także współczesnych eksploracji. Gracze, którzy decydując się pozostać na morzu, muszą balansować między ryzykiem a nagrodą. Rzuty kośćmi decydują o sile ich pozycji i kolejnych działaniach. Mogą wrócić do portu, aby sprzedać połowy i naładować energię, lub ryzykować dalsze połowy. Muszą jednak analizować cienie ryb w różnych głębokościach, aby zdecydować, na co warto się odważyć. Każde ryzyko niesie możliwość zdobycia większych łupów, ale także grozi odkryciem niepokojących tajemnic.

W miarę postępów, gracze zdobywają karty Regrets, które zwiększają ich szaleństwo, ale dają także nowe możliwości. Karty te pozwalają uzyskać dodatkowe kości oraz zwiększają wartość bardziej niezwykłych ryb. Zwycięzcą zostanie ten, kto najlepiej zbalansuje ryzyko, szaleństwo oraz umiejętność zarządzania zasobami. W czasach wielkich dziwactw i tajemnic, wyzwania czekają zarówno na prawdziwych wędkarzy, jak i tych, którzy sięgną po wirtualną wędkę.

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

SPRAWDŹ TEŻ: Madcala czyli nowa gra w uniwersum Wojny w Krainie Czarów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *