Duet Michael Kiesling i Wolfgang Kremer do wielu swoich wspólnych projektów dorzucili niedawno Wandering Towers. Polską edycję tej gry o czarodziejach wydał właśnie Rebel jako Wędrujące wieże. Jednocześnie premierę ma układanka logiczna z książkami w roli głównej – Między półkami.
Wędrujące Wieże. Opis gry
Podczas rozgrywki staramy się umieścić wszystkich swoich czarodziejów w zamku kruków, po drodze napełniając kolby magicznym eliksirem. Mamy tu wyścigową grę z charakterystycznymi trójwymiarowymi elementami, w której nieustannie będziemy przeszkadzać sobie nawzajem.
Poruszamy się po okręgu: samodzielnie lub wykorzystując tytułowe wieże. W tym celu zagrywamy dwie karty ruchu z ręki i rozpatrujemy ich efekty. W zależności od wybranej karty możemy przemieścić swój widoczny pionek czarodzieja lub dowolną wieżę o liczbę pól wskazaną na karcie.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Rozpoczęta przedsprzedaż gry Upadek Imperium od wydawnictwa Lucky Duck Games
Jeśli ruch wieży zakończy się na polu albo na wieży z pionkami czarodziejów, zostają oni uwięzieni. Gracz, który uwięził w ten sposób jednego albo więcej czarodziejów, napełnia jedną ze swoich pustych kolb magicznym eliksirem, który pozwoli mu używać czarów.
Gra kończy się w momencie, gdy ktoś napełni wszystkie kolby magicznym eliksirem i umieści swojego ostatniego czarodzieja w zamku kruków.
INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:
- Liczba graczy: 2-6
- Czas gry: 30 minut
- Wiek: 8+
- Profil gry na BGG
Polska instrukcja jest krótka (8 stron) i łatwo wprowadza w zasady gry.
Sugerowana cena detaliczna Wędrujących Wież wynosi 169,95 zł, co oznacza, że w sklepach można grę kupić za ok. 120 zł.
Między półkami. Opis
W pudełku znajdziecie 40 kart z zadaniami o różnym poziomie trudności, 12 książek, dwie półki, kota i poziomicę. Na kartach z zadaniami znajdziecie informacje jakie książki będą brały udział w zadaniu oraz ewentualnie jakie są dodatkowe wymagania układu.
Waszym zadaniem będzie takie ułożenie książek (w pionie i/lub poziomie), aby po położeniu górnej półki poziomica wskazała równą powierzchnię. Wydaje się to proste, ale musicie pamiętać, że każda książka ma inny kształt, a w niektórych zadaniach wymagana będzie również obecność kota na półce.
Sugerowana cena detaliczna wynosi 99,95 zł, co oznacza, że w sklepach można grę kupić za ok. 70 zł.