Wydawnictwo Portal zaktualizowało informację odnośnie Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn – dodatku do fabularnej gry RPG Neuroshima. Pliki zostały przesłane do drukarni, co oznacza rozpoczęcie produkcji rozszerzenia.
Neuroshima, postapokaliptyczna gra fabularna
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część Stanów Zjednoczonych. I stale się rozrasta.
Moloch produkuje śmiercionośne maszyny, a także prowadzi eksperymenty na żywych stworzeniach, tworząc mutantów oraz cyborgi. Ludzie zostali zepchnięci do rozpaczliwej ofensywy. Machiny Molocha nie są jedynym zagrożeniem w świecie Neuroshimy. Na pustkowiach szaleją hordy mutantów i brutalne gangi. Z kolei południe, przy granicy z Meksykiem pokryte jest drapieżną Neodżunglą, powstałą w wyniku skażenia chemicznego i promieniowania.
Autorami Neuroshima RPG są: Ignacy Trzewiczek, Marcin Blacha, Michał Oracz i Marcin Baryłka.
Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn spojrzenie zza linii frontu
Autorem przygody jest Andrzej „Karczmarz” Benczka. Jej pierwotna wersja, pod tytułem „Poszukiwacze Zaginionej Ameryki” zyskała wyróżnienie w konkursie na scenariusz Quentin 2007.
W Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn przygoda rozgrywa się w całości w Seattle, głęboko na terytorium Molocha. To spojrzenie na świat Neuroshimy, jakiego w suplementach jeszcze nie było. Bohaterowie wędrują przez krainę maszyn, odkrywają jej sekrety i pokonują rozmaite niebezpieczeństwa. Dowiadując się równie wiele o świecie maszyn, co o sobie samych.
Gracze, którzy zawsze zadawali sobie pytanie „jak to jest za linią frontu?”, wreszcie otrzymają odpowiedź i to w postaci rozbudowanej kampanii.
Przeczytaj również: Teotihuacan deluxe – znamy cenę gry na Kickstarterze
Przygoda podzielona jest na dwie główne części: wędrówkę i wydarzenia w mieście ruchu oporu. Mistrz gry otrzymuje narzędzia, w oparciu o które skomponuje wielosesyjną kampanię. Od przygód pełnych akcji i starć, przez wymagające od graczy taktycznego myślenia. Ponadto, ilość materiału dostarcza wielu scen, które jeśli nie zostaną wykorzystane podczas głównej kampanii, można rozwinąć w osobne przygody.
Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn – co znajdziecie w pudełku?
Pudełko z kampanią zawiera:
- epicką kampanię na kilkanaście sesji gry
- podręcznik gracza dla postaci grających na terytorium Molocha
- logiczną grę planszową – narzędzie dla MG i graczy do przełamywania kodów i zabezpieczeń
- mapy taktyczne
- pocztówkę z Miasta Maszyn
- gazetę ze świata Neuroshimy
- dużo handoutów
- niespodziankę
W związku z rozpoczęciem produkcji rozszerzenia, możecie więc być niemal pewni, że planowana na czerwiec premiera dodatku pozostaje niezagrożona.